hey searching 4 wat?wc

Hey,searching for what ??. WELCOME!!...

last seen•oןןǝɔ ɟɐɹʎsɐ•

Monday 4 March 2013

Cara nak hilang parut?

Susah rsenya nk hilang parut..malah bertambah2 pulak.lg2 jrawat.pergh..
 Cara Untuk Hilangkan Parut :
 Mederma!

 assAlamualaikum semua..hHA.Ramai yang mencari cara dan petua untuk hilangkan parut kan ?
( tak kiralah parut jerawat ke..parut luka air panas ke, parut chicken pox ke, parut pembedahan atau pun parut accident ..)
 
   saya dah jumpa penawar untuk hilang parut yang berkesan punya...memang terbaik la...Mederma! setelah bermacam-macam produk yang saya cuba untuk hilangkan parut...akhirnya saya telah jumpa dengan ubat hilang parut yang paling best...macam Mederma nih...hihi...

 Ada banyak produk yang kononnya boleh hilangkan parut kan..contohnya
( bio oil, aloevera, cocoa butter, dan macam macam lagi la produk yang berasaskan vitamin e yang jual kat pasaran tu kan.)

.kita ni jadi rambang mata je nak beli semua...tapi korang beli jelah Mederma ni okah ..dijamin 100% berkesan..cewah sampai 100% tuhh apakah!Ehh...betulke tak perlu guna bio oil dan semua vitamin e yang neo sebutkan tu ? takdelah..kamu semua boleh gunakan vitamin tu..nak apply kat muka pun boleh..nak telan pun boleh...heheh..macam saya, sekarnag ni saya guna bio oil untuk kegunaan harian saya...waktu nak tidur mesti sapu bio oil seluruh muka...vitamin e ni akan bantu kulit muka korang yang nak reput dan rapuh tu supaya kembali pulih,tegang, dan melicinkan kulit korang...so amalkanlah makan vitamin e dari segi pil pun boleh..dan sapu minyak di muka pun boleh =)
Gnyh laa rupa dye,g la cri kt pharmasi berdekatan..harga bole tahan,mahal daripada GATSBY dll,hha,
tp msyh below rm 40 malaysia.,.,lain kedai lain harga,=) cube lakh,cya sma luu,gud lark,




No comments:

Post a Comment