hey searching 4 wat?wc

Hey,searching for what ??. WELCOME!!...

last seen•oןןǝɔ ɟɐɹʎsɐ•

Tuesday, 12 March 2013

FaktA ular



•Ular boleh tahan tak makan berbulan-bulan ada yang sampai enam bulan tak makan pun takpe, tak mati pun

•Walaupun tak makan berbulan-bulan, ular tetap membesar dan memanjang. Ia kurangkan metabolisme dalam badannya untuk kekal hidup

 •Ular akan makan anak-anak dia yang dia rasa takde potensi untuk hidup. Tak pun, dia makan anak dia sendiri sebab nak kan energi untuk terus hidup


 •Ular yang hidup kat pokok pokok boleh terbang !! Bila die nak terbang je, dia buat badan dia bentuk S untuk stabilkan diri, tapi kena ambil jarak jauh sikit kalau nak terbang takut jatuh dari pokok plak

 •maklumat tambahan??hha,nnty update



hehe ape tuu?

1 comment:

  1. yang kena telan dengan ular sawa ni kat segamat.. ni berita penuh.. http://kisahbest.my/2013/05/ngeri-korban-ular-sawa-di-depan-mata-penduduk-segamat/

    ReplyDelete